Balóny Kubíček
K horkovzdušným balónům a létání máme velmi blízko, jsme piloti. Znalost oboru a pochopení produktu nebo služby je vždy základem „dobré práce“. Jednotný vizuální styl a slogan „Fly at a new level“ pomáhal na cestě mezi největší světové výrobce.
Na počátku byl redesign firemní značky „balón“, která byla špatně čitelná a barevně nevýrazná. Současně vznikly nové „písmové“ standardy. Tyto se staly základem prezentace produktů.
Nový konfigurátor balónů pomáhá především zahraničním zástupcům s prodejem nových balónů. Obsahuje kompletní portfolio produktů a jejich doporučených a povolených kombinací (obal, koš, hořák, doplňky). Jednotlivé konfigurace archivuje a odesílá přímo do informačního systému výroby.
Všechny grafické výstupy mají jednotný vizuální styl založený na značce, barvě, písmu a grafickém stylu. Jen tak jsou prezentace pro zákazníka snadno zapamatovatelné a lépe se mezi konkurencí orientuje.