JAPO transport

Když se z lokálního autodopravce vyvine přepravní společnost evropského formátu je potřeba upravit nejen název, ale také firemní značku. 

japo
japo_1

Značka, nebo-li logotyp, je jedním se základů jednotné vizuální komunikace. Jak se mění nabízené služby a produkty, jak se mění zákazníci, jak se mění modní trendy, tak by se měly měnit i firemní logo a vizuální styl. Tato modernizace (redesign) však musí zachovat kontinuitu vizuální komunikace. Proto nová značka musí mít vazby na tu původní, musí ctít její symboliku a někdy i barevnost.

japo_2
japo_3

V případě značky JAPO bylo hlavním úkolem „nezničit“ zavedenou značku a přitom ji omladit.

japo_4

Nový vizuální styl přidal k zavedené žluté barvě motiv černých a červených vln, které evokují dopravní cesty krajinou. Tento motiv je snadno aplikovatelný na různá média od merkantilního tisku, označení osobních i nákladních vozů až po reklamní a dárkové předměty.

japo_5
japo_6
japo_7
japo_8

Děláme i skvělou kávu...

Zastavte se u nás na skvělou kávu. Rádi vám ukážeme co děláme, jak to děláme a hlavně jaké máme výsledky.

Napište nám!