JAPO transport
Když se z lokálního autodopravce vyvine přepravní společnost evropského formátu, je potřeba upravit nejen název, ale také firemní značku.
Značka neboli logotyp je jedním se základů jednotné vizuální komunikace. Jak se mění nabízené služby a produkty, jak se mění zákazníci, jak se mění modní trendy, tak by se měly měnit i firemní logo a vizuální styl. Tato modernizace (redesign) však musí zachovat kontinuitu vizuální komunikace. Proto nová značka musí mít vazby na tu původní, musí ctít její symboliku a někdy i barevnost.
V případě značky JAPO bylo hlavním úkolem „nezničit“ zavedenou značku a přitom ji omladit.
Nový vizuální styl přidal k zavedené žluté barvě motiv černých a červených vln, které evokují dopravní cesty krajinou. Tento motiv je snadno aplikovatelný na různá média od merkantilního tisku, přes označení osobních i nákladních vozů až po reklamní a dárkové předměty.