Referent(ka) zákaznického servisu

Hledáme kolegu/kolegyni na zákaznický servis našeho informačního systému cPilot.

Zakládáme si na tom, aby naši zákazníci byli spokojení a rádi se vraceli. Proto je centrum péče o zákazníky jedním z klíčových oddělení. V současné době hledáme někoho, kdo dokáže naslouchat, hledat řešení, vidět možnosti. Ideální kandidát na tuto pozici se dokáže vžít do role zákazníka a převzít na sebe odpovědnost za úspěšné vyřešení zákaznického požadavku.

Co budeš dělat?

  • pečovat o zákazníky prostřednictvím e-mailů, telefonátů, videochat i osobních setkání v kanceláři,
  • poskytovat informace o produktech, službách a stavu zákaznických požadavků a zakázek,
  • poskytovat jednoduché poradenství s nastavením systému i jeho používáním
  • evidovat zákaznické požadavky, plánovat jejich plnění a sledovat jejich stav až po vyřešení,
  • spolupracovat s vývojovým oddělením na nových produktech a službách

Co potřebujeme?

  • alespoň částečnou znalost oboru (informační systémy),
  • profesionální vystupování,
  • výborné komunikační schopnosti a prozákaznický přístup,
  • znalost práce na počítači,
  • chuť pracovat v týmu a pro tým,
  • chuť zdokonalovat své dovednosti,
  • vysokou míru empatie a trpělivosti,
  • výhodou je znalost prostředí call centra nebo zákaznické podpory.

Co nabízíme?

  • odpovídající platové ohodnocení,
  • možnost růstu a postupu na jiné pozice v rámci firmy (obchod, vývoj...),
  • pravidelnou zpětnou vazbu,
  • příjemné pracovní prostředí,
  • možnost práce na HPP/DPP.

Chci se stát součástí posádky Pilot.

Máš-li zájem o spolupráci, tak nám napiš něco o sobě. Rádi se pak setkáme osobně.

Napiš nám