Referent(ka) zákaznického servisu
Hledáme kolegu/kolegyni na zákaznický servis našeho informačního systému cPilot.
Zakládáme si na tom, aby naši zákazníci byli spokojení a rádi se vraceli. Proto je centrum péče o zákazníky jedním z klíčových oddělení. V současné době hledáme někoho, kdo dokáže naslouchat, hledat řešení, vidět možnosti. Ideální kandidát na tuto pozici se dokáže vžít do role zákazníka a převzít na sebe odpovědnost za úspěšné vyřešení zákaznického požadavku.
Co budeš dělat?
- pečovat o zákazníky prostřednictvím e-mailů, telefonátů, videochat i osobních setkání v kanceláři,
- poskytovat informace o produktech, službách a stavu zákaznických požadavků a zakázek,
- poskytovat jednoduché poradenství s nastavením systému i jeho používáním
- evidovat zákaznické požadavky, plánovat jejich plnění a sledovat jejich stav až po vyřešení,
- spolupracovat s vývojovým oddělením na nových produktech a službách
Co potřebujeme?
- alespoň částečnou znalost oboru (informační systémy),
- profesionální vystupování,
- výborné komunikační schopnosti a prozákaznický přístup,
- znalost práce na počítači,
- chuť pracovat v týmu a pro tým,
- chuť zdokonalovat své dovednosti,
- vysokou míru empatie a trpělivosti,
- výhodou je znalost prostředí call centra nebo zákaznické podpory.
Co nabízíme?
- odpovídající platové ohodnocení,
- možnost růstu a postupu na jiné pozice v rámci firmy (obchod, vývoj...),
- pravidelnou zpětnou vazbu,
- příjemné pracovní prostředí,
- možnost práce na HPP/DPP.
Zaujala Tě tato nabídka?
Chci se stát součástí posádky Pilot.
Máš-li zájem o spolupráci, tak nám napiš něco o sobě. Rádi se pak setkáme osobně.