Obchod s čajem a kávou
S cílem zvýšení konverzního poměru jsme provedli redesign e-shopu, navrhli atraktivnější prezentaci produktů a intuitivnější průchod návštěvníka e-shopu nákupním procesem. Moderní vizuální stránka i použitelnost na mobilních zařízeních jsou samozřejmostí.



Produkty jako jsou káva, čaj, bylinky, koření a sušené ovoce se většinou prodávají v různých baleních. Tato balení se liší hmotností (100 gramů, 200 gramů, 1 kilogram) nebo způsobem balení (dárková kazeta, dóza, ...). Pro přesné vedení skladových zásob, řízené zásobování a hodnocení výkonu není možné mít každé balení jako samostatnou skladovou položku. A proto máme systém, který ve skladu eviduje pouze jednotlivé typy kávy, čaje ... ale prodej probíhá po baleních.


V nákupním košíku lze využít slevové kupóny, které mohou být omezeny na vybrané skupiny zboží nebo pouze na dopravu. E-shop nabízí také dárky k nákupu. Podle celkové ceny objednávky jsou registrovaným zákazníkům přidělovány věrnostní body, které lze využít k úhradě dalších objednávek.

Samozřejmostí každého e-shopu jsou články, které pomáhají tvořit obsah pro vyhledávače a tím zvyšují návštěvnost. Moderní systém však umí k těmto článkům jednoduše připojit karty produktů a tím umožnit rychlejší cestu k nákupu.

Chcete úspěšný web?
Rádi pro Vás vytvoříme fungující internetové stránky nebo e-commerce projekt.