Brand a firemní identita

Takzvaná firemní identita neboli brand má rozhodující význam vaší společnosti nebo produktu. Stejně jako šaty dělají člověka, tak i brand dělá firmu. Patří sem nejen firemní značka, barvy, písmo a grafické prvky, ale také pravidla jejich použití. Stačí říct, jaký je váš záměr a cíl, popovídáme si o vaší firemní kultuře a vizi, a na základě toho pro vás vytvoříme jednotný vizuální styl.

S každým projektem si pohrajeme a dáváme si záležet, aby váš nový vizuální styl nejen skvěle vypadal, ale byl i dokonale funkční. Následně vám ho pomůžeme zavést do firemních procesů a aplikujeme na tiskoviny, obaly, weby, firemní auta, oblečení a další.

Jak to všechno probíhá?

Ze všeho nejdřív vám nabídneme dobrou kávu a popovídáme si. Rádi bychom dobře pochopili vaše cíle, firemní filozofii, a samozřejmě také vaše produkty a služby. Tak budeme vědět, co tvoříme, a jak toho dosáhneme;

  • pak zpracujeme přehled konkurence a vaši pozici na trhu;
  • vytvoříme grafické studie nové značky a vizuálního stylu;
  • všechno vám ukážeme a zjistíme, jak se vám to líbí;
  • ověříme tvar a barevnost značky na požadovaných místech použití;
  • dáme dohromady logomanuál s přesnou definicí pravidel užití;
  • vytvoříme vizuální styl – grafické motivy pro všechny prezentační materiály;
  • váš nový vizuální styl aplikujeme na tiskoviny, web… a kamkoliv se vám zamane;
  • pomůžeme s plánováním a zavedením nové značky a vizuálního stylu do života.

Corporate identity můžeme rozdělit na 4 části:

  • Obchodní komunikace vychází z vaší firemní filozofie a slouží k tomu, aby si vás zákazníci všimli a vytvořili si k vám pozitivní vztah. Jednotný styl všech komunikačních kanálů vám pomůže najít společnou řeč a vybudovat důvěru. Do této části patří public relations, osobní prodej, direct marketing, podpora prodeje a reklama.
  • Firemní kultura, jinak řečeno vnitřní atmosféra firmy. Jako úspěšná firma víte, co chcete, kam směřujete a jak toho dosáhnete. Máte k tomu vytvořená pravidla, dodržujete je a všichni vaši spolupracovníci a zaměstnanci se s nimi ztotožňují. Patří sem pravidla jednání s klienty, přijímání telefonních hovorů, jednání vrátného, dress code nebo řešení reklamací. Pokud se teď škrábete na hlavě a říkáte si: „Sakryš…“, nejspíš jste nás našli v pravou chvíli.
  • Produkt – nabídka produktů a služeb je tím nejzákladnějším, co vás charakterizuje. Do této části corporate identity patří úroveň zpracování a vlastnosti produktu, prodejní a servisní síť, podpora, návody k použití, školení a hlavně cena.
  • Vizuální styl – úroveň a styl vizuální prezentace je rozhodující částí při tvorbě corporate image. Pokud chcete, aby si vás zákazníci pamatovali a nepletli si vás s konkurencí, musíte vystupovat vizuálně jednotným a promyšleným způsobem. Jednotlivá pravidla této komunikace jsou zpracována v grafickém manuálu firmy.

Děláme i skvělou kávu...

Zastavte se u nás na skvělou kávu. Rádi vám ukážeme co děláme, jak to děláme a hlavně jaké máme výsledky.

Napište nám!